5 Şubat 2012 Pazar

Windows 7 ve Vista İçin DNS Ayarları (Resimli Anlatım)

Windows 7 ve Vista için DNS ayarları nasıl değiştirilir diye onlarca mail aldıktan sonra böyle bir konu açmanın vakti gelmişti artık... Aşağıda anlatılan 6 adımı uygulayın, bilgisayarınzı açıp kapayın ve Youtube dahil hemen hemen tüm kapalı sitelere istediğiniz gibi girin.

1.Adım: Denetim Masası >> "Ağ ve Paylaşım Merkezine" Tıklanır




2.Adım: Sol Menüden "Ağ Bağlantılarımı Yönet" Sekmesine Tıklanır




3.Adım: "Yerel Ağ Bağlantısına" Sağ Klik Yapıp "Özellikler" Sekmesine Tıklanır




4.Adım: "İnternet Protokolü Sürüm 4 (TCP/IPv4)" Sekmesi Seçilip Özellikler Butonuna Tıklanır




5.Adım: Dns Sunucularına Sırasıyla ilk Kutuya: 156.154.70.22 İkinci kutuya:156.154.71.22 Rakamları Yazılır.



6. ve Son Adım: "Yerel Ağ Bağlantısına" Sağ Klik Yapıp "TANILA" Denir ve Bilgisayar Yeniden Başlatılır.




Önemli Ayrıntılar:

XP kullananlar için DNS Ayarları tıklayın.
Dns sunucularına ilgili rakamları girerken dikkat edin, genellikle yanlış girilir.
- En son işlem de TANILA demeyi unutmayın.
- Tanıla dedikten sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmayı unutmayın.
- Modemi kapatmanıza gerek yoktur.
- Faturada bir değişiklik olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder